Načítání...
 

Tracker Item History

 Not logging
Tracker changes are not being logged: Go to Action log admin to enable

Verze Datum Uživatel Field ID Pole Difference
1 08.02.2025 15:57 redaktor 141 Nadpis
-F-35 se nedaří zlepšit zpoždění a problémy s výkonem: Klíčové softwarové nedostatky přetrvávají +F-35 se nedaří řešit zpoždění a problémy s výkonem: Klíčové softwarové nedostatky přetrvávají
      143 Text
-[https://militarywatchmagazine.com/article/f35-fails-improve-delays-performance-issues-software-deficiencies|F-35 se nedaří zlepšit zpoždění a problémy s výkonem: Klíčové softwarové nedostatky přetrvávají] +[https://militarywatchmagazine.com/article/f35-fails-improve-delays-performance-issues-software-deficiencies|F-35 se nedaří řešit zpoždění a problémy s výkonem: Klíčové softwarové nedostatky přetrvávají]
 Výroční zpráva ředitele Pentagonu pro provozní zkoušky a hodnocení (DOT&E) upozornila na přetrvávající potíže, kterým čelí program stíhacího letounu páté generace F-35 při uvádění letounu na úroveň značně opožděného hardwarového a softwarového standardu Technology Refresh-3 (TR-3). Tento problém již dříve vedl k pozastavení dodávek stíhaček a nadále se ukazuje jako velmi rušivý pro celý program. V prosinci 2023 bylo oznámeno, že modernizace TR-3 bude dokončena do července 2024, přičemž tento již značně zpožděný termín nebyl dodržen. Výkonný ředitel programu F-35, generálporučík letectva Michael Schmidt, již dříve zdůraznil, že problémy s „vyspělostí konstrukce hardwaru“ způsobují nízkou výtěžnost výroby dílů potřebných k výrobě letounů F-35 ve standardu TR-3, ačkoli úspěšně lobboval za to, aby byly letouny F-35 přijímány do služby v kratším termínu, než je standard TR-3. Došlo by totiž k hromadění stovek letounů ve výrobních závodech. Bez kompletního softwaru jsou však stíhačky použitelné pouze pro výcvik. Výroční zpráva ředitele Pentagonu pro provozní zkoušky a hodnocení (DOT&E) upozornila na přetrvávající potíže, kterým čelí program stíhacího letounu páté generace F-35 při uvádění letounu na úroveň značně opožděného hardwarového a softwarového standardu Technology Refresh-3 (TR-3). Tento problém již dříve vedl k pozastavení dodávek stíhaček a nadále se ukazuje jako velmi rušivý pro celý program. V prosinci 2023 bylo oznámeno, že modernizace TR-3 bude dokončena do července 2024, přičemž tento již značně zpožděný termín nebyl dodržen. Výkonný ředitel programu F-35, generálporučík letectva Michael Schmidt, již dříve zdůraznil, že problémy s „vyspělostí konstrukce hardwaru“ způsobují nízkou výtěžnost výroby dílů potřebných k výrobě letounů F-35 ve standardu TR-3, ačkoli úspěšně lobboval za to, aby byly letouny F-35 přijímány do služby v kratším termínu, než je standard TR-3. Došlo by totiž k hromadění stovek letounů ve výrobních závodech. Bez kompletního softwaru jsou však stíhačky použitelné pouze pro výcvik.
 ''PS. Proč Černochová nechce koupit jako cvičné letadlo místo F-35 náš starý dobrý Albatros?'' ''PS. Proč Černochová nechce koupit jako cvičné letadlo místo F-35 náš starý dobrý Albatros?''